اجازه نمی‌دهیم تیراژه دوم تکرار شود

اجازه نمی‌دهیم تیراژه دوم تکرار شود

دوشنبه, 12 خرداد,1399

اجازه نمی‌دهیم تیراژه دوم تکرار شود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:
اجازه نمی‌دهیم تیراژه دوم تکرار شود


رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: اجازه نمی‌دهیم در پروژه مشارکتی تولید سوخت جامد از پسماند اردبیل تیراژه دومی تکرار شود.


علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: باید سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی تولید سوخت جامد از پسماند اردبیل تعهد اجرایی و زمان‌بندی پروژه را ارائه کند تا در یک مهلت زمانی مشخص کار به انجام برسد.


وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه شورای پنجم به دنبال مانور تبلیغاتی در این موضوع نیست اما شهرداری و سرمایه‌گذار پروژه باید به تعهدات خود عمل کنند تا به سرعت این پروژه بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم به انجام برسد.


رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل افزود: از 100 درصد منابع مالی پروژه که از سوی سرمایه‌گذار تامین خواهد شد، 80 درصد به شکل تسهیلات بانکی خواهد بود که شهرداری نباید تعهدی در رابطه با دریافت این تسهیلات بانکی داشته باشد.


غریبی ضرورت مدیریت و ساماندهی در بخش پسماند را یادآور شد و بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا مشکلات و نارسائی‌ها رفع و با تائید اهلیت سرمایه‌گذار بدون اتلاف وقت پروژه شکل اجرایی به خود بگیرد.
وی ادامه داد: هیچگونه خسارت از بابت اجرایی نشدن تعهدات پیش‌بینی نشده و در این زمینه باید با دقت نظر بیشتر عمل کنیم.


رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در پروژه مشارکتی تیراژه از آنجائی گرفتار شدیم که ضمانتنامه معتبری نداشتیم و شایسته است تا چنین پروژه‌های مشارکتی در کنار ضمانتنامه تقویم اجرایی دقیق داشته باشد.


غریبی گفت: امیدواریم به سرعت و با یک دقت نظر دقیق‌تر چنین پروژه‌های مشارکتی اجرایی شود و شورا و شهرداری نیز به وظیفه نظارتی و پشتیبانی خود به درستی عمل کند.


انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان