نتیجه بازدید خود از محل دفن زباله و محل رهاسازی زباله های بیمارستانی در دشت طالب قشلاقی

شنبه, 16 فروردین,1399

نتیجه بازدید خود از محل دفن زباله و محل رهاسازی زباله های بیمارستانی در دشت طالب قشلاقی

رئیس شورای شهر اردبیل

 رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نتیجه بازدید خود از محل دفن زباله و محل رهاسازی زباله های بیمارستانی در دشت طالب قشلاقی را طی اطلاعیه ای اعلام کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بنام خدا

با عرض سلام خدمت مردم شریف اردبیل

همانطور که خدمت همشهریان عزیز عرض کرده بودم، از محل دائمی دفن زباله در روستای طالب قشلاقی بازدید کردم.نکات زیر را جهت روشن شدن موضوع باستحضار همشهریان عزیز میرسانم:
 زباله های بیمارستانی پس از بی خطر سازی توسط نیروهای زحمتکش شهرداری دفن میشوند و انتقال آنها در بسته بندی های خاصی صورت میپذیرد که بسیار محکم و مطمئن میباشند.
 بین محل دفن دائم زباله و محلی که زباله های بیمارستانی رها شده بودند،فاصله زیادی وجود دارد و دشتی کاملا عاری از زباله مابین این دو مکان وجود دارد که نشان میدهد منشاء این زباله های رهاشده،محل دفن دائم نیست .
 بررسی ها نشان میدهد که رهاسازی زباله های بیمارستانی توسط افرادی در نزدیکی محل دفن زباله صورت گرفته تا به نظر برسد منشاء زباله از محل دفن بوده است.موضوع را از طریق مراجع محترم قضایی پیگیری و خدمت مردم شریف اردبیل اطلاع رسانی خواهم نمود.
 با توجه به اینکه در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا،حتی زباله منازل هم عفونی محسوب میشود،باید جمع آوری،انتقال و دفن زباله با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.
 از پرسنل شریف شهرداری و مدیریت محترم پسماند که با تلاش وافر،دشت طالب قشلاقی را پاکسازی نموده اند،نهایت تشکر را دارم .
 از ستاد داوطلبین مبارزه با کرونا بخصوص واحد رسانه ای ستاد و آقای مقداد اکبری و امیر شریفی و الیار عاصمی زاده و راشد پرستار  که با رسانه ای کردن موضوع به پیگیری و حل آن کمک کردند،مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام میدارم .

با آرزوی ریشه کنی هرچه سریعتر ویروس کرونا

دکتر علیرضا پوستی
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 1
330
کلیه بازدیدها 796690
دی ان ان