برقراری مجدد تخفیف به نفع ساکنان مناطق محروم

پنجشنبه, 30 دی,1400

برقراری مجدد تخفیف به نفع ساکنان مناطق محروم

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل خبر داد

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل خبر داد: برقراری مجدد تخفیف به نفع ساکنان مناطق محروم

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: در تعرفه سال 1401 شاهد برقراری مجدد تخفیف 40 درصدی در حمایت از ساخت و ساز در صدور پروانه برای ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار هستیم.

🔹️حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در 12 جلسه کمیسیون به صورت جامع و کامل ابعاد مختلف تعرفه 1401 و نحوه کسب درآمد شهرداری از محل تعرفه مورد بررسی و توجه قرار گرفت و قرار شد تعرفه 1401 با تصویب اعضای شورای شهر برای اجرا در اختیار شهرداری قرار گیرد.

🔹️وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته همواره 20 درصد تخفیف برای ساکنان مناطق محروم در نظر گرفته می شد که امسال مقرر شده این تخفیف به 40 درصد افزایش یابد تا حمایت از ساخت و سازها را در مناطق محروم شهری شاهد باشیم.

🔹️رئیس کمیسیون زیباسازپی محیط شهری شورای شهر اردبیل بیان کرد: متاسفانه در سال گذشته این حمایت در تعرفه نادیده گرفته شده بود ولی امسال همه 11 عضو شورا اعلام کردند که با تمامی قوا از ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار حمایت کرده و تخفیف ویژه ای را در این زمینه اعمال می کنیم.

🔹️فتحی در مورد حجم بارش ها و تلاش شهرداری برای برفروبی در مناطق مختلف شهر اردبیل تصریح کرد: به رغم تداوم بارش ها حجم عظیمی از کار برفروبی در سطح شهر شروع شده و تلاش بر این است تا این وضعیت به سرعت سروسامان یابد.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 3
995
کلیه بازدیدها 796483
دی ان ان