با تامین بودجه برای تجهیزات برفروبی،از غافلگیری مدیریت شهری در شهراردبیل پیشگیری خواهیم کرد

پنجشنبه, 30 دی,1400

با تامین بودجه برای تجهیزات برفروبی،از غافلگیری مدیریت شهری در شهراردبیل پیشگیری خواهیم کرد

با تامین بودجه برای تجهیزات برفروبی، از غافلگیری مدیریت شهری در شهراردبیل پیشگیری خواهیم کرد

🔻اسکندرپور، عضو شورای شهر اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای خدوم شهرداری که درطول شرایط بحرانی ایجاد شده با تمام وجود در خدمت شهروندان عزیز بوده اند،گفت؛ شرایط غیر عادی به وجود آمده در شهر یادآور این نکته است که مدیریت شهری با نیروهای خلاق و هوشمند و جهادی می‌تواند علاوه بر حل کردن مشکلات شهری و ارائه خدمات بهتر، باعث آرامش مردم شود.

🔹️رئیس کمیسیون پیگیری شورای ششم افزود: در این خصوص لازم است در حوزه شهرداری؛ اطلاع‌رسانی‌ واحد، دقیق و به موقع و همچنین عدم پراکندگی گویی در اطلاعیه ها در اولویت قرار گرفته تا باعث ایجاد وحدت رویه در خدمات شهری و ایجاد نظم و راندمان در خدمات رسانی بهتر شود.

🔹️ اسکندرپور در جلسه علنی شورا ادامه داد؛ لزوم رعایت و دقت در توزیع عدالت در خدمات شهری به ویژه در مناطق شهری کم‌برخوردار باید در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار داشته باشد. عدم دسترسی به خدمات شهری و درمانی و مراکز خرید و داشتن معابر کم عرض، شهرداری را ملزم می‌دارد که در این مناطق رسیدگی را به صورت ویژه در نظر بگیرد.

🔹️اسکندرپور ضمن یادآوری این نکته که در آذرماه و قبل از شروع بحران برف اهمیت ایجاد ستاد عملیات زمستانی در شهر اردبیل از طرف وی یادآوری شده بود افزود : برای شهری مانند اردبیل که بارش برف و یخبندان از شاخصه های اصلی آب و هوای آن است، آمادگی مقابله در برابر بحران های اقلیمی باید جزو برنامه‌های اصلی شهرداری اردبیل باشد که بدین منظور باید بودجه لازم برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 12
734
کلیه بازدیدها 804374
دی ان ان